Klachten en garantie

WhatsApp-bericht voor roestvrijstalen schoorsteen
Bel ons op voor uw persoonlijke offerte! +31 850090571

Klachten en garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in de beste conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Mocht u onverhoopt een klacht hebben, adviseren wij u om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schoorsteen-rvs.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan bent u vrij uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.